Tuesday, May 19, 2009

lalalaa a


oversized blazer and jeans uff, top h&m, handbag diy, sandals flea market, hair band i got when i was 7

tadaa, nyt mun versio siitä jakusta ja löysistä housuista. hahaa täs oliki vähän haastetta saada mut mahtumaan yhteen kuvaan, koska kuten näkyy meijän parveketta ei oo koolla pilattu! mut joo-o, mä löysin kans pari varsin mukavaa bleiseriä viime viikolla parin euron kappalehintaan uffista, nice. vois ottaa kuvan siitä toisesta, se on semmonen kirkkaan pinkki kultanapeilla, aika miamistyle ;P noi collegekoristellut farkut puolestaan on aiheuttanu mulle päänvaivaa - leikatako shortseiks vai pitää pitkinä? ehkä mä en kajoo niihin, ku todennäkösesti leikaan ne taas liian lyhyiks tai muuta vastaavaa (näin on käyny huolestuttavan monien shortsiprojektien kohalla..) ja sit joutuu mököttää hetken.

tänään vapaapäivään sisälty mm. tylsistymistä valtterissa ku poikaystävä selaili tuskallisen hitaasti levylaareja ja mä en löytäny mitään kivaa, ähkylounas mount everestissä (toiimii aina vaan) ja illal vähän veneenkunnostusta vastapalvelukseks pyöränkorjauksesta.

nii ja varotukseks vaan kaikille, ei tuol oikeesti sandaaleis viel tarkene! brrrrrrr....


heyyy i need some sleep right NOW so i'll keep it short: this is my version of the blazer plus loose trousers combination. found a pair of nice blazers from uff last week. i also like these jeans of mine a lot but can't decide whether to keep them long or cut off the legs to make a new pair of shorts. any opinions?


-v

No comments: