Tuesday, May 5, 2009

biker shorts wanted!


photo: alexanderwang.com

tänään mun kasvohoidon jälkeen (joka oli muuten oikein hyödyllinen - kiitos siitä äipälle) metsästin ku hullu pyöräilyshortseja tarjoustalosta, anttilasta ja muista epätodennäkösistä mestoista, mut jopa ne on näköjää päättäny et legginssit on tullu pysyäksee. AS IF! pyöräilypökät on tullu takas ja oon jo päättäny et mun perjantain synttäriasuun tulee olennaisesti kuulumaan noi lapsuudenaikaiset leikkikaverini.

kokeilin leikata sukkiksista mut ne meni rikki, mut aion yrittää vielä!

biker shorts are back and i want a pair desperately! i already tried to cut stockings without any luck...but all hope is not lost! my birthday outfit is in neeeed of a pair of biker shorts!

xxx

krisse

4 comments:

krisse+veera said...

hehe mä ajattelin just ite koklaa tota sukkistenleikkaamista :P ai se oliki vaikeeta, höhh.
-v

krisse+veera said...

no ku en viittiny leikkaa liia lyhyeks et voin sit kääntää,mut sit ne puristi reittä ja repes ni meni vähä säädöks.. :D

Anonymous said...

Oho, yllättävää ettei ookaan niin helppoo! Luuletko Krisse et perjantaina on ihan shortsi-ilma? :)
Hmm... Ehkä jostain urheiluliikkeestä vois löytyä. Tosin joku hightechabsorber materiaali voi tulla kalliiks:D
/ Asta

krisse+veera said...

aloin miettii et eiks se oo cycling shorts eikä biker shorts..? joo ja kyl mä pärjään, ja sukkikset alle jos ei muuten :)